Jak prawidłowo ewidencjonować koszty uboczne w PKPiR?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2019 r.
Odpowiedzi udzielono: 26 marca 2012 r.
PYTANIE
Jak prawidłowo ewidencjonować koszty uboczne w PKPiR?
Czy kosztami ubocznymi związanymi z zakupem są tylko koszty dotyczące zakupu towarów, materiałów podstawowych i pomocniczych, czy również kosztami ubocznymi są koszty zakupu wyposażenia, materiałów biurowych narzędzi?
Podatnik otrzymał fakturę, na której wykazane były towary, materiały do wykonania usługi, materiały biurowe i narzędzia, koszty pobrania i przesyłki.
Czy w tym przypadku kosztami ubocznymi są koszty pobrania i przesyłki?
Czy koszty te w całości należy wpisać do kolumny 11, czy należy rozliczyć je w proporcji do rodzaju otrzymanych towarów i część ująć w kolumnie 11, a część w kolumnie 13?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX