Jak powinno przebiegać dalsze postępowanie administracyjne po śmierci wnioskodawcy?
PYTANIE
Jak powinno przebiegać dalsze postępowanie administracyjne po śmierci wnioskodawcy? Pracodawca - osoba fizyczna - wystąpił o wypłatę kosztów dokształcania młodocianego pracownika. Spełnił wszystkie wymagania formalne i prawne. Urząd gminy wydał decyzję przyznającą dofinansowanie ale pracodawca zmarł kilka dni po jej wydaniu. Decyzja nie została doręczona. Obecnie ma podstawie ustawy dziedziczy żona i pełnoletni syn. Jak w tej sytuacji powinno wyglądać dalsze postępowanie? Czy należy wydać decyzję o umorzeniu postępowania? Jak powinno wyglądać dalsze postępowanie administracyjne po śmierci wnioskodawcy, w miejsce którego wchodzą jego spadkobiercy? Czy poprzednia decyzja winna zostać unieważniona, czy zmieniona w zakresie stron postępowania?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX