Jak powinna wyglądać procedura przeniesienia pracowników administracyjnych do innej placówki?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 14 czerwca 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Z dniem 1 września powstaje nowa szkoła podstawowa. Dyrektorzy obu szkół ponadpodstawowych- obecnie już istniejącej oraz nowo powstałej mają podpisać porozumienie w sprawie przeniesienia części kadry niepedagogicznej ze szkoły nr 1 do nr 2. Kadrę tę stanowią referenci, intendentka, kucharka, sprzątaczki i woźni. Jak powinna wyglądać procedura przeniesienia? Czy osobom, które wyrażą zgodę na przeniesienie należy się także odprawa? Co z osobami, które nie wyrażą zgody na przeniesienie, a znajdują się w podpisanym przez organ prowadzący na nowy rok szkolny arkuszu organizacji szkoły?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX