Jak powinna wyglądać inwentaryzacja w świetlicach wiejskich zarządzana przez ośrodek kultury?
PYTANIE
Podczas inwentaryzacji prowadzonej w świetlicach wiejskich zarządzanych przez ośrodek kultury (samorządowa instytucja kultury) kto będzie odpowiedzialny materialnie za wyposażenie w świetlicy. Świetlice wiejskie będące własnością gminy zostały przekazane do zarządzania do MGOK. W tym roku przypada przeprowadzenie 4 letniej inwentaryzacji i burmistrz powołał zespoły spisowe do przeprowadzenia inwentaryzacji, w tym do spisu w świetlicach wiejskich. Podczas spisu z natury obecni są sołtysi z danego sołectwa, przewodniczące kół gospodyń gdyż posiadają w świetlicy swoje zakupione przez koła naczynia, patelnie itd. (kupione z pozyskanych zewnętrznych środków lub otrzymane z nagród).
Czy przy inwentaryzacji, nie powinien być obecny dyrektor ośrodka kultury, a jednocześnie jako osoba odpowiedzialna za powierzone mienie z racji zarządzania świetlicą wiejską?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX