Jak powinna być zaksięgowana faktura za raty leasingowe, jeżeli raty te zostały zaliczone w koszty już w 2002 r., tylko nie odliczono podatku VAT?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 7 lutego 2011 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W 2007 r. firma leasingowa CLiF nie wystawiła nam 6 faktur do zapłaconych rat. Na podstawie harmonogramu spłat zawartego w umowie zaliczyliśmy kwotę brutto tych wpłat w koszty nie posiadając faktur. W grudniu 2010 r. CLiF wystawił fakturę w treści pisząc, że dotyczy tylko grudnia 2010 r., ale na wartość większą niż 6 zaległych nie wystawionych faktur w roku 2007.
Jak powinna być zaksięgowana ta faktura, skoro już w 2007 r. raty zostały zaliczone w koszty, tylko nie odliczono podatku VAT?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX