Jak powinna być rozliczona faktura z tytułu usług promowania firmy na portalu społecznościowym?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2018 r.
Autor odpowiedzi: Jabłoński Mariusz
Odpowiedzi udzielono: 30 maja 2018 r.

PYTANIE

Na stronach portalu społecznościowego opłacane są kampanie reklamowe dla promowania firmy. Faktura nie posiada numeru faktury, jedynie identyfikator konta i identyfikator transakcji ani daty wystawienia, jedynie datę wykonania usługi. Zaznaczam, że są to dla nas dość znaczne kwoty sięgające kilkuset złotych miesięcznie. Zgodnie z interpretacją DKIS z 8.02.2018 r., 0114-KDIP3-1.4011.451.2017.1.ES, podatnik nie ma możliwości zaliczenia takiej opłaty w koszty ze względu na to, że faktura nie spełnia ustawowych wymogów.

Czy w takim razie można tych faktur nie wykazywać jako importu usług?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX