Jak powinna brzmieć informacja o warunkach zatrudnienia?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 25 kwietnia 2023 r.
Autor odpowiedzi: Pietruszyńska Katarzyna
Odpowiedzi udzielono: 3 marca 2021 r.

PYTANIE

Pracodawca zatrudnia ponad 50 pracowników. W firmie funkcjonuje regulamin pracy i wynagradzania.

Czy przekazując nowemu pracownikowi informację o warunkach zatrudnienia można w informacji odwołać się do przepisu jak niżej:

"Warunki w zakresie przysługującego urlopu wypoczynkowego: Przysługujący wymiar urlopu : Art. 154 § 1 k.p. Urlop na żądanie wymaga zgłoszenia bezpośredniemu przełożonemu lub w dziale kadr przed jego rozpoczęciem. Urlop jest udzielany w dni, które są dniami pracy w związku z obowiązującym Pracownika rozkładem czasu pracy w danym dniu. Podstawa prawna kodeks pracy: Art. 154 § 1 oraz art. Art. 153 § 1 k.p.?"

Czy brak wskazania konkretnych warunków dla pracownika jest działaniem niezgodnym z przepisami lub podlega sankcjom karnym?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX