Nowość Jak powinien postąpić zamawiający, jeśli w trakcie badania ofert znalazło się kilka przesłanek kwalifikujących postępowanie do unieważnienia?
PYTANIE
Jeżeli w trakcie badania ofert (tryb podstawowy, zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) zamawiający znajduje kilka przesłanek: - do odrzucenia oferty (art. 226 ust. 1 pkt 2c p.z.p.) - dla jednej z części zamówienia wykonawca nie złożył (wymaganego wraz z ofertą) dokumentu przedmiotowego, a zamawiający nie przewidział w SWZ możliwości uzupełnienia ww. dokumentu, - unieważnienia – art. 255 pkt 3 p.z.p. - ceny najkorzystniejszych ofert dot. wybranych części zamówienia przekraczają kwoty przeznaczoną na sfinansowanie tych części, - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą – art. 255 pkt 6 p.z.p. (rozbieżności w zapisach SWZ, dotyczące wszystkich części zamówienia) jak w takiej sytuacji należy postąpić?
Czy w " zawiadomieniu o unieważnieniu postępowania" (przesyłanym do wykonawców, zamieszczanym na stronie i w protokole postępowania) należy dokładnie wskazać i opisać wszystkie ww. przesłanki (tj. odrzucenia, unieważnienia...), czy wystarczy wskazać jedną przesłankę np. z art. 255 pkt 6 p.z.p. i na jej podstawie unieważnić postępowanie w zakresie wszystkich części zamówienia?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX