Jak powinien postąpić organ, jeżeli operator złożył prośbę o wznowienie wniosku o zmianie danych w zakresie wielkości i rodzaju emisji dla instalacji radiokomunikacyjnej i przesłał poprawną informację niezawierającą braków?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Gall Marek
Odpowiedzi udzielono: 19 stycznia 2024 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Do starosty wpłynęła informacja o zmianie danych w zakresie wielkości i rodzaju emisji dla instalacji radiokomunikacyjnej. W informacji podano nieistniejący nr działki, na której znajduje się instalacja. Wezwano operatora na podstawie art. 64 § 2 ustawy z 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego - dalej k.p.a. do uzupełnienia braków w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania. W piśmie zawarto klauzulę, że nieusunięcie braków w tym terminie spowoduje pozostawienie podania bez rozpoznania. Uzupełnienie wpłynęło po wyznaczonym przez organ terminie, tj. data odebrania wezwania w e-puap 12.12.2023 r., data złożenia uzupełnienia przez e-puap 21.12.2023 r. W dniu 16.01.2024 r. operator złożył prośbę o "wznowienie powyższego wniosku" i przesłał poprawną informację niezawierającą braków.

Jak powinien postąpić Organ w przedmiotowej sprawie?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX