Jak powinien postąpić organ, jeśli w trakcie wysłania zawiadomienia o zakończeniu postępowania administracyjnego do urzędu wrócił list z adnotacją o śmierci strony postępowania?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 24 listopada 2018 r.
Odpowiedzi udzielono: 23 września 2017 r.
PYTANIE
W trakcie wysłania zawiadomienia o zakończeniu postępowania administracyjnego do urzędu wrócił list z adnotacją o śmierci strony postępowania. Organowi pozostało 17 dni do rozpatrzenia sprawy. Organ wystąpił do gminy o akt zgonu.
W jakim momencie zawiesić postępowanie administracyjne?
Czy w przypadku przeprowadzenia postępowania spadkowego oraz wskazania spadkobierców należy od początku przeprowadzić postępowanie administracyjne?
Czy w takim przypadku czas postępowania liczy się od początku, tj. 65 dni?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX