Jak postępować z papierowymi orzeczeniami lekarskimi, w sytuacji kiedy pracodawca wprowadził w zakładzie pracy e-teczki?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Ambroziewicz Maciej
Odpowiedzi udzielono: 28 września 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracodawca wprowadził e-teczki. Wszystkie dokumenty podpisywane są podpisem kwalifikowanym. Orzeczenia lekarskie wydawane są w formie papierowej, zgodnie z ustawą o medycynie pracy.

Czy prawidłowo po otrzymaniu orzeczenia lekarskiego zespół kadr skanuje je i nadaje pieczęć kwalifikowaną lub podpis kwalifikowany w celu ich przeniesienia do teczki elektronicznej?

Czy po takim działaniu należy nadal tworzyć papierową teczkę?

Co zrobić z papierowym orzeczeniem?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX