Jak postąpić w sytuacji, gdy świadczenie dobry start zostało wypłacone na błędny numer konta?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 30 czerwca 2021 r.
Odpowiedzi udzielono: 20 września 2019 r.
PYTANIE
Jak postąpić w sytuacji, gdy świadczenie zostało wypłacone na błędny numer konta?
Stronie zostało przyznane świadczenie Dobry Start. Wypłacone zostało na inne konto niż powinno. Błędny numer rachunku, należy do małżonka, który jest nieużywany od ponad 10 lat, jednakże konto w dalszym ciągu jest nie zamknięte, stąd nie wpłynął do GOPSu zwrot. Po rozmowie telefonicznej bank, nie udzielił mi żadnych informacji i może to uczynić tylko w stosunku do właściciela konta.
Jak należy teraz postąpić?
Stronie zależy, aby wypłata świadczenia, trafiła na prawidłowy numer konta.
Czy wystosować pismo do banku, jeśli tak, to co powinno zawierać?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX