Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Ziółkowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 22 kwietnia 2014 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jak poprawnie skorygować wypłaconą umowę zlecenie?

Rachunek do umowy zlecenie został wypłacony od niepoprawnej kwoty brutto. Została wypłacona wartość od kwoty 5000 zł, zamiast od 4000 zł. Zleceniobiorca jest objęty składkami E, R, W, Z. chcąc wyrównać zaistnieją sytuację naliczamy dodatkowy rachunek na wartość –(minus) 1000 zł. Wszystkie składki i koszty odpowiednio zostaną wyliczone z wartością na minus. Problem jest z zaliczką na podatek dochodowy.

Czy w takiej sytuacji również zaliczka na podatek powinna być wyliczona na wartość minus?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?