Jak podatnik powinien zaewidencjonować umieszczenie reklamy w książce telefonicznej? - OpenLEX

Jak podatnik powinien zaewidencjonować umieszczenie reklamy w książce telefonicznej?

Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2012 r.
Autor odpowiedzi: Niedźwiedzka Małgorzata
Odpowiedzi udzielono: 8 sierpnia 2012 r.

PYTANIE

W październiku firma otrzymała fakturę, w której treści usługi widnieje zapis "Panorama Firm 2012". Usługa dotyczy zamieszczenia reklamy w książce Panorama firm.

Nowe książki ukazują się na rynku we wrześniu 2011 r. Ogłoszenie firmy ukazuje się już w 2011 r. Jak ująć poniesiony wydatek w podatkowej księdze przychodów i rozchodów u podatnika prowadzącego księgę metodą memoriałową.

Jak należałoby ująć taki wydatek w księgach rachunkowych?

Analogicznie pytanie odnoszę do kwestii opłaty za umieszczanie ogłoszenia w książce telefonicznej. Na fakturach tych nie ma wskazanego okresu, którego reklama dotyczy. Widniej tylko opis "Umieszczenie reklamy w katalogu".

Jak uwzględnić w księdze ten typ wydatku stosując metodę memoriałową?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

| Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?