Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 24 listopada 2018 r.
Autor odpowiedzi: Kowalski Artur
Odpowiedzi udzielono: 1 października 2018 r.

PYTANIE

Spółka z o.o. prowadzi działalność handlową na zasadach hurtowni. Asortyment to artykuły instalacji sanitarnych. W swojej ofercie ma też zestawy, które są kompletowane z asortymentu podstawowego. Zestaw sprzedawany jest jako jeden towar. Zdarzają się sytuacje, że odbiorca zamawia zestaw, ale w momencie wysyłki do niego towaru, brak na stanie jednego z elementów składowych. Wówczas faktura jest wystawiana na cały zestaw, a brakujący element jest dostarczany osobno do klienta.

Jak postąpić w przypadku, gdy taka sytuacja jest na przełomie miesięcy, gdy część towaru jest dostarczona np. w lipcu, a część w sierpniu?

Faktura jest wystawiona w sierpniu.

Czy moment podatkowy powstaje w lipcu, czy w sierpniu?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?