Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny do: 31 grudnia 2014 r.
Autor odpowiedzi: Niedźwiedzka Małgorzata
Odpowiedzi udzielono: 24 stycznia 2012 r.

PYTANIE

Osoba fizyczna prowadząca działalność w zakresie handlu samochodami zakupiła samochód (jako towar handlowy). Osoba ta planuje zamknąć działalność gospodarczą z dniem 31 października 2011 r.

Jak pod względem podatkowym powinno wyglądać zamknięcie działalności?

W jakim czasie i jakim dokumentem należy zawiadomić urząd skarbowy o tym fakcie?

Czy należy sporządzić remanent likwidacyjny i wyliczyć podatek, czy już nie ma takiego obowiązku?

Czy jeżeli za 2 miesiące samochód zostanie sprzedany, to czy należy w związku z tym zapłacić podatek dochodowy?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów prezentację