Jak piekarnia powinna rozliczać reklamówki jednorazowe?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Sosnowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 2 kwietnia 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jak piekarnia powinna rozliczać reklamówki jednorazowe?

Mała piekarnia pakuje wypieczone przez siebie produkty na ewentualne życzenie klienta w reklamówki "zrywki".

Jeśli grubość torby jest powyżej 50 mikrometrów, czy należy wagę takich reklamówek wliczyć do ilości opakowań wprowadzanych na rynek i rozliczyć się z nich np. przy pomocy OOO?

Jeśli grubość jest pomiędzy 15 a 50 mikrometrów i pobierana jest opłata recyklingowa od klienta, a następnie przekazywana na odpowiednie konto, czy takie torby wlicza się również do opakowań, z których tytułu wprowadzenia należy osiągnąć odpowiednie poziomy?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX