Jak piekarnia powinna rozliczać reklamówki jednorazowe?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 2 kwietnia 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Jak piekarnia powinna rozliczać reklamówki jednorazowe?
Mała piekarnia pakuje wypieczone przez siebie produkty na ewentualne życzenie klienta w reklamówki "zrywki".
Jeśli grubość torby jest powyżej 50 mikrometrów, czy należy wagę takich reklamówek wliczyć do ilości opakowań wprowadzanych na rynek i rozliczyć się z nich np. przy pomocy OOO?
Jeśli grubość jest pomiędzy 15 a 50 mikrometrów i pobierana jest opłata recyklingowa od klienta, a następnie przekazywana na odpowiednie konto, czy takie torby wlicza się również do opakowań, z których tytułu wprowadzenia należy osiągnąć odpowiednie poziomy?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX