Jak opisywać w ewidencji czasu pracy urlop rady prawnego?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Pietruszyńska Katarzyna
Odpowiedzi udzielono: 24 listopada 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jedna osoba jest zatrudniona w urzędzie gminy jako radca prawny (1 etat - 26 dni urlopu w ciągu roku) i sekretarza (1/2 etatu - 13 dni urlopu w ciągu roku). Jako radca prawny pracuje w we wtorek i czwartek, a jako sekretarz poniedziałek, środa i piątek.

Jak opisywać urlopy w ewidencji czasu pracy?

Czy jeżeli bierze urlop w jeden konkretny dzień to odpisujemy urlop z danego stanowiska?

Co w przypadku, gdy bierze urlop np. na 3 dni z etatu radcy to odpisujemy również urlop z etatu sekretarza?

Przecież fizycznie nie ma tej osoby w pracy a urlop jest wnioskowany z jednego etatu. Wiadomym jest, że zawód radcy prawnego kieruje się swoimi zasadami, może być wykonywany w siedzibie lub poza nią.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX