Jak od 2019 r. powinna wyglądać informacja przekazywana dla pracownika wraz z wydaniem świadectwa pracy?
PYTANIE
W związku ze skróceniem okresu przechowywania akt pracowniczych od 1.01.2019 r. wprowadza się obowiązek wydania pracownikowi wraz ze świadectwem pracy informacji wymienionych w dodanym art. 94(6) k.p. Przygotowujemy się do przygotowania takiej informacji.
Czy jest już jakiś wzór takiej informacji? Czy na tej informacji wystarczy wpisać wprost te trzy punkty, czy jednak powinny być one rozwinięte, tak aby pracownik otrzymał konkretną, zrozumiałą dla niego informację? Na przykład Punkt 1 mówi: "okresie przechowywania dokumentacji pracowniczej, o którym mowa w art. 94 pkt 9b k.p. lub w art 94(5) par. 2 k.p.". Czy w tej informacji wystarczy to wpisać, czy wpisać co się znajduje w przywołanych artykułach?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX