Jak należy zweryfikować prawidłowość wpisu do ewidencji przedszkola niepublicznego?
PYTANIE
Osoba fizyczna prowadząca przedszkole niepubliczne (wpisana do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonych przez gminę) złożyła wniosek wraz z dokumentami tj. zgłoszenie zmian w ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez gminę. Zgłoszenie dotyczy zmiany: 1. organu prowadzącego placówkę 2. nazwy placówki 1. Czy dany wniosek należy uznać jako zmianę obecnego wpisu w ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez gminę? 2. Czy dany wniosek należy uznać jako nowy wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez gminę i wydać nowe zaświadczenie poprzedzając wpis wezwaniem do uzupełnienia dokumentów (m.in. pozytywne opinie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz Komendy Powiatowej PSP) i wykreślić z ewidencji przedszkole niepubliczne?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX