Jak należy zweryfikować prawidłowość wpisu do ewidencji przedszkola niepublicznego?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Piszko Agata
Odpowiedzi udzielono: 5 marca 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Osoba fizyczna prowadząca przedszkole niepubliczne (wpisana do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonych przez gminę) złożyła wniosek wraz z dokumentami tj. zgłoszenie zmian w ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez gminę. Zgłoszenie dotyczy zmiany: 1. organu prowadzącego placówkę 2. nazwy placówki 1. Czy dany wniosek należy uznać jako zmianę obecnego wpisu w ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez gminę? 2. Czy dany wniosek należy uznać jako nowy wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez gminę i wydać nowe zaświadczenie poprzedzając wpis wezwaniem do uzupełnienia dokumentów (m.in. pozytywne opinie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz Komendy Powiatowej PSP) i wykreślić z ewidencji przedszkole niepubliczne?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX