Jak należy zaksięgować zakup i zużycie materiałów w spółce, która prowadzi działalność usługową, usługi ogólnobudowlane i zakupuje materiały na kilka budów?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 2 czerwca 2015 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Jak należy zaksięgować zakup i zużycie materiałów w spółce z o.o., która prowadzi działalność usługową, usługi ogólnobudowlane i zakupuje materiał na kilka budów?
Nie są to usługi długoterminowe, a trwające najdłużej 2 miesiące.
W jaki sposób zaksięgować pozostałe koszty, tj. wynagrodzenia, telefony, umowy leasingu itp.?
Czy wszystkie zakupy muszą być księgowane równolegle na kontach zespołu 4 i 5 oraz rozliczenie zakupu?
Czy można to w jakiś sposób uprościć?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX