Jak należy zaksięgować zakup i zużycie materiałów w spółce, która prowadzi działalność usługową, usługi ogólnobudowlane i zakupuje materiały na kilka budów?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Michalak Marcin
Odpowiedzi udzielono: 2 czerwca 2015 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jak należy zaksięgować zakup i zużycie materiałów w spółce z o.o., która prowadzi działalność usługową, usługi ogólnobudowlane i zakupuje materiał na kilka budów?

Nie są to usługi długoterminowe, a trwające najdłużej 2 miesiące.

W jaki sposób zaksięgować pozostałe koszty, tj. wynagrodzenia, telefony, umowy leasingu itp.?

Czy wszystkie zakupy muszą być księgowane równolegle na kontach zespołu 4 i 5 oraz rozliczenie zakupu?

Czy można to w jakiś sposób uprościć?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX