Jak należy zaksięgować wydatki na wdrożenie i uruchomienie produktu actionbot oraz miesięczne opłaty za udzielenie licencji?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Topulniak Michał
Odpowiedzi udzielono: 22 marca 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Na podstawie umowy nabyliśmy wdrożenie i uruchomienie produktu actionbot (zaawansowany cyfrowy asystent - chatbot) w naszym serwisie internetowym. Wykonawca projektu udzielił nam na czas nieokreślony licencji na korzystanie actionbota. Wykonawcy za prace wdrożeniowe przysługuje określone jednorazowe wynagrodzenie. Ponadto zgodnie z umową licencyjną spółka jest zobowiązana do zapłaty za każdy miesiąc określonej opłaty za udzielenie licencji na używanie actionbot.

W jaki sposób należy ująć wydatki na wdrożenie i uruchomienie produktu actionbot oraz miesięczne opłaty za udzielenie licencji?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX