Jak należy zaksięgować utworzone rezerwy na koszty i straty związane z likwidacją oraz powstałe koszty w czasie likwidacji?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 29 maja 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka z o.o. będzie likwidowana.
Jak należy zaksięgować utworzone rezerwy na koszty i straty związane z likwidacją oraz powstałe koszty w czasie likwidacji?
Czy wycena nieruchomości i gruntów przez rzeczoznawcę może wchodzić do rezerwy?
Jak zaksięgować zaktualizowaną wycenę nieruchomości i gruntów przed dniem otwarcia likwidacji i czy te zmiany wykazuje się w bilansie otwarcia likwidacji?
Czy sprawozdanie finansowe sporządzane w przeddzień postawienia spółki w stan likwidacji musi mieć formę XML i zostać podpisane elektronicznie?
Czy bilans otwarcia likwidacji ma być podpisany elektronicznie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX