Jak należy zaksięgować pobór pieniędzy z konta spółki, a następnie wpłatę tej kwoty do kasy tej samej spółki?
PYTANIE
Prowadzę biuro rachunkowe. Do 31 grudnia pracowałam w spółce z o.o. na podstawie umowy o pracę, od 1 stycznia prowadzę księgowość tej spółki jako biuro rachunkowe.
Gdy byłam pracownikiem została mi wydana karta debetowa do konta spółki, nadal posiadam i używam tej karty w celu pobrań i wpłat określonych kwot do kasy spółki.
Jak należy zaksięgować pobór pieniędzy z konta spółki, a następnie wpłatę tej kwoty do kasy tej samej spółki?
Jak należy zaksięgować pobranie określonej kwoty przez biuro rachunkowe prowadzące księgowość spółki z kasy tej spółki, w celu spłaty jej zobowiązań gotówkowych?
Jakim dokumentem zaksięgować takie operacje?
Czy można zaksięgować dokumentem "Rozliczenie zaliczki", który stosuję do rozliczania pracowników?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX