Jak należy zaksięgować pobór pieniędzy z konta spółki, a następnie wpłatę tej kwoty do kasy tej samej spółki?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Rodziewicz Ewa
Odpowiedzi udzielono: 23 lutego 2015 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Prowadzę biuro rachunkowe. Do 31 grudnia pracowałam w spółce z o.o. na podstawie umowy o pracę, od 1 stycznia prowadzę księgowość tej spółki jako biuro rachunkowe.

Gdy byłam pracownikiem została mi wydana karta debetowa do konta spółki, nadal posiadam i używam tej karty w celu pobrań i wpłat określonych kwot do kasy spółki.

Jak należy zaksięgować pobór pieniędzy z konta spółki, a następnie wpłatę tej kwoty do kasy tej samej spółki?

Jak należy zaksięgować pobranie określonej kwoty przez biuro rachunkowe prowadzące księgowość spółki z kasy tej spółki, w celu spłaty jej zobowiązań gotówkowych?

Jakim dokumentem zaksięgować takie operacje?

Czy można zaksięgować dokumentem "Rozliczenie zaliczki", który stosuję do rozliczania pracowników?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX