Jak należy zaksięgować inwestycję polegającą na modernizacji oświetlenia na terenie gminy?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 10 lutego 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Inwestycja "Modernizacja oświetlenia na terenie gminy" jest realizowana w dwóch okresach i otrzymano 2 faktury:
- w czerwcu za zakupione 2 latarnie uliczne (ustawione i podłączone) po 5008,08 zł każda;
- w listopadzie za zakupione 3 latarnie (podłączone i ustawione) po 8320,00 zł każda.
Jak przyjąć inwestycję i jak ją wyksięgować?
W jakich okresach (czy tak jak wpływały faktury po zakupie) czy dopiero po zakończeniu całości?
W wyniku inwestycji powstało 5 latarni, każda o wartości poniżej 10.000 zł.
Jak to zaksięgować i kiedy?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX