Jak należy zaksięgować inwestycję polegającą na modernizacji oświetlenia na terenie gminy?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Anuszewska Monika
Odpowiedzi udzielono: 10 lutego 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Inwestycja "Modernizacja oświetlenia na terenie gminy" jest realizowana w dwóch okresach i otrzymano 2 faktury:

- w czerwcu za zakupione 2 latarnie uliczne (ustawione i podłączone) po 5008,08 zł każda;

- w listopadzie za zakupione 3 latarnie (podłączone i ustawione) po 8320,00 zł każda.

Jak przyjąć inwestycję i jak ją wyksięgować?

W jakich okresach (czy tak jak wpływały faktury po zakupie) czy dopiero po zakończeniu całości?

W wyniku inwestycji powstało 5 latarni, każda o wartości poniżej 10.000 zł.

Jak to zaksięgować i kiedy?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX