Jak należy zaksięgować fakturę za zakup bramy uchylnej do budynku administracji osiedla?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 26 lutego 2018 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa otrzymała fakturę za zakup bramy uchylnej do budynku administracji osiedla. Na fakturze w osobnych pozycjach wykazano koszt samej bramy oraz koszt jej montażu (całkowita kwota brutto faktury to 2800 zł).
Jak należy prawidłowo zaksięgować taką fakturę?
Czy prawidłowym jest ujęcie na osobnym koncie Zużycie materiałów kosztu zakupu samej bramy oraz osobno na koncie Pozostałe usługi koszt montażu tej bramy, czy też należy obie pozycje zaksięgować na jednym koncie?
Jeżeli na jednym, to czy należy to traktować jako zakup materiału czy też jako usługę?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX