Jak należy uwzględnić koszty uzyskania przychodu i kwotę wolną od podatku jeśli w miesiącu dokonano wypłat dwóch wynagrodzeń?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2019 r.
Autor odpowiedzi: Ziółkowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 17 grudnia 2014 r.

PYTANIE

Pracodawca przelewa wynagrodzenie pracownikom na rachunek bankowy, każdego ostatniego dnia miesiąca. Za miesiąc kwiecień 2011 r. wynagrodzenie zostało wyjątkowo przelane dnia 2 maja 2011 r. Na liście płac za kwiecień 2011 r. zostały uwzględnione koszty uzyskania przychodu oraz kwota wolna od podatku.

Czy wyliczając wynagrodzenie za maj 2011 r. należy także uwzględnić koszty uzyskania przychodu i kwotę wolną od podatku?

Nadmieniam, że wynagrodzenie za maj 2011 zostanie wypłacone w dniu 31 maja 2011 r.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX