Jak należy rozumieć przepis nakładający obowiązek wykazania w rejestrze umów informacji o wygaśnięciu bądź zmianie umowy?
PYTANIE
Jakie należy podać informacje do centralnego rejestru umów według art. 34a ust. 7 ustawy z 27.08.2009 r. o finansach publicznych, który brzmi następująco: "W rejestrze umów zamieszcza się informacje o uzupełnieniu lub zmianie umowy, rozwiązaniu za zgodą stron umowy, jak również informacje o odstąpieniu od umowy, jej wypowiedzeniu lub wygaśnięciu? Jakie informacje powinienem tutaj podać jeśli chodzi o ten artykuł i ustęp z ustawy? Jak należy go właściwie rozumieć i jak prawidłowo należy podać informacje, a przede wszystkim jakie informacje należy podać? Co oznacza: uzupełnienie umowy lub zmiana umowy, rozwiązanie za zgodą stron umowy, odstąpienie od umowy, wypowiedzenie umowy, wygaśnięcie umowy?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX