Jak należy rozumieć pojęcie reklamy w rozumieniu ustawy o kredycie konsumenckim?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Białek Tadeusz
Odpowiedzi udzielono: 26 marca 2012 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jak należy rozumieć pojęcie reklamy w rozumieniu ustawy o kredycie konsumenckim?

Czy każda informacja o produktach banku podana np. na stronie internetowej powinna być tak traktowana (jako reklama) i w związku z tym zawierać wszystkie elementy z art. 7 i 8 ustawy o kredycie konsumenckim?

Czy w przypadku gdy Bank podaje ogólne informacje o posiadanym produkcie bez podania oprocentowania i innych kosztów i bez zachęty do skorzystania z produktu również należy to traktować jak reklamę?

Należy dodać, iż na stronie internetowej banku, w innym miejscu znajduje się tabela oprocentowania, z której można wywnioskować jakie jest oprocentowanie danego kredytu.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX