Jak należy rozumieć pojęcie reklamy w rozumieniu ustawy o kredycie konsumenckim?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 26 marca 2012 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Jak należy rozumieć pojęcie reklamy w rozumieniu ustawy o kredycie konsumenckim?
Czy każda informacja o produktach banku podana np. na stronie internetowej powinna być tak traktowana (jako reklama) i w związku z tym zawierać wszystkie elementy z art. 7 i 8 ustawy o kredycie konsumenckim?
Czy w przypadku gdy Bank podaje ogólne informacje o posiadanym produkcie bez podania oprocentowania i innych kosztów i bez zachęty do skorzystania z produktu również należy to traktować jak reklamę?
Należy dodać, iż na stronie internetowej banku, w innym miejscu znajduje się tabela oprocentowania, z której można wywnioskować jakie jest oprocentowanie danego kredytu.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX