Jak należy rozpatrywać powierzchnię użytkową w przeliczeniu na ilość miejsc postojowych w szkole?
PYTANIE
W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta istnieje teren z przeznaczeniem m.in. na lokalizację usług, w ramach którego zaplanowano budowę szkoły średniej (technikum). W planie ustalono obowiązek zapewnienia miejsc postojowych dla samochodów w ilościach - 1 miejsce postojowe na każde rozpoczęte 25 m˛ powierzchni użytkowej funkcji usługowej. W budynku szkoły znajdują się pomieszczenia klasowe, gabinety dyrekcji, sekretariat, hol, korytarze, sanitariaty, szatnie, kotłownia i sala gimnastyczna. Osoby, które mogą potencjalnie jeździć samochodem, zajmują jednocześnie tylko część powierzchni użytkowej obiektu. Jeśli przebywają w jednym pomieszczeniu, np. w sali lekcyjnej, która stanowi użytkową powierzchnię podstawową, to w tym czasie nie korzystają z korytarzy, klatek schodowych, szatni, sanitariatów.
Jak należy rozpatrywać powierzchnię użytkową w przeliczeniu na ilość miejsc postojowych w w/w przypadku?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX