Jak należy przeprowadzić księgowania przekazania i rozliczenia dotacji dla Fundacji w księgach budżetu gminy i Urzędu?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 1 stycznia 2011 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Gmina wspólnie z fundacją realizuje zadania- Europrzedszkole. Beneficjentem (liderem projektu) jest Gmina. Fundacja jest partnerem. Dla potrzeb zadania otwarto odrębny rachunek bankowy. Operacje na rachunku są księgowane w księgach budżetu gminy (OF). Z ramienia gminy zadanie realizuje Urząd- dostaje środki na ten cel z ww. rachunku. Rozlicza się z OF sprawozdaniem. Fundacja otrzymuje dotację, zgodnie z umową partnerską. Dotacja zostaje przekazana z rachunku "Europrzedszkole". Fundacja składa rozliczenia poniesionych wydatków.
Jak należy przeprowadzić księgowania przekazania i rozliczenia dotacji dla Fundacji w księgach budżetu gminy i Urzędu?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX