Jak należy prowadzić listy płac?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Pietruszyńska Katarzyna
Odpowiedzi udzielono: 21 stycznia 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej, czy karty (listy) wypłaconego wynagrodzenia za pracę (zgodnie z § 6 ust. 3 wspomnianego rozporządzenia) mają być drukowane oddzielnie dla każdego rodzaju wypłaconego wynagrodzenia (wynagrodzenie miesięczne, nagrody, dodatkowe wynagrodzenie roczne itp.). Czy mogą obejmować okresy zbiorcze za miesiąc lub rok tak, jak do tej pory były przez nas sporządzane?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX