Jak należy prowadzić kartę zadań w systemie zadaniowego czasu pracy?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Rycak Magdalena
Odpowiedzi udzielono: 2 maja 2013 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracodawca prowadzi kartę zadań w systemie zadaniowego czasu pracy. Planowane są zadania dla pracownika na cały miesiąc zgonie z wymiarem, jaki obowiązuje go w danym miesiącu.

Jak należy postąpić jeżeli w danym okresie pracownik ma zaplanowany urlop lub przebywa na zwolnieniu lekarskim?

Czy w miesięcznej karcie zadań zawsze należy planować zadania na pełny wymiar, a dopiero przy rozliczaniu zadań wprowadzić odpowiednie adnotacje?

Przykładowo w miesiącu maju zaplanowano 160 zadań z czego wykonano 80 godzin zadań, są to godziny usprawiedliwione płatne w związku z udzieleniem pracownikowi urlopu wypoczynkowego.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX