Jak należy postąpić w przypadku zmiany pełnomocnictwa udzielonego przez prezydenta miasta dyrektorowi miejskiej jednostki organizacyjnej na nowe?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kucharski Dominik
Odpowiedzi udzielono: 1 czerwca 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy w przypadku zmiany pełnomocnictwa udzielonego przez prezydenta miasta dyrektorowi miejskiej jednostki organizacyjnej, tj. udzielenie nowego, wraz z odwołaniem dotychczas obowiązującego (np. pełnomocnictwo nr 50/2020 odwołuje pełnomocnictwo nr 60/2019), pełnomocnictwa udzielone przez dyrektora jednostki na podstawie dotychczas obowiązującego (np. 60/2019) tracą moc?

Oba pełnomocnictwa umocowują do udzielania dalszych pełnomocnictw.

Czy w przypadku, gdy nowe pełnomocnictwo ma taki sam zakres jak poprzednie należy na nowo udzielić dalszych pełnomocnictw pracownikom miejskiej jednostki organizacyjnej oraz wykonawcom zewnętrznym?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX