Jak należy postąpić, kiedy właściciel nieruchomości, po otrzymaniu informacji o zamiarze włączenia karty adresowej zabytku do gminnej ewidencji zabytków, nie zgadza się na wpis?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 13 maja 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Tutejszy organ prowadzi aktualizację gminnej ewidencji zabytków (w 2007 r. zatwierdzona przez wojewódzkiego konserwatora, ale nie przyjęta uchwałą czy zarządzeniem).
Jak należy postąpić w przypadku kiedy:
1. Właściciel nieruchomości, po otrzymaniu informacji o zamiarze włączenia karty adresowej zabytku do gminnej ewidencji zabytków, nie zgadza się na taki wpis?
2. Jaką procedurę zastosować, alby wykreślić z listy przyjętej przez konserwatora (i uznawanej przez niego) obiekty, które zmieniły swój charakter (nie wykazują znamion zabytku)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX