Jak należy księgować pozostałą kwotę dofinansowania z powiatowego urzędu pracy po sprzedaży środka trwałego, którego zakup był objęty dofinansowaniem?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 7 maja 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka zakupiła środek trwały w postaci minikoparki z dofinansowaniem z powiatowego urzędu pracy, środek trwały był amortyzowany metodą liniową przez 3 lata, a następnie sprzedany.
Jak księgować pozostałą kwotę dofinansowania po sprzedaży środka trwałego?
Pozostało 10.284,64 zł (do tej pory miesięcznie księgowaliśmy amortyzację Wn 500-15-1-3 Ma 490 oraz otrzymaną dotacje Wn 840-7-1 (rezerwy i przychody rozliczane) Ma 762-4 (pozostałe przychody operacyjne)).
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX