Jak księgować koszty nowego działu budowlano-montażowego, aby wiedzieć, które koszty dotyczą konkretnego zlecenia, a które związane są z jego codziennym funkcjonowaniem?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 20 września 2013 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W przedsiębiorstwie zajmującym się głównie handlem utworzono dział zajmujący się drobnymi usługami budowlano-montażowymi. Pierwsze zlecenie to instalacja kotła centralnego ogrzewania w pomieszczeniu gdzie nigdy nie było ogrzewania, więc instalacji towarzyszą drobne roboty budowlane. W zakresie handlu firma stosuje dla kosztów konta "4" i pomocniczo "5", aby wiedzieć jakie koszty ponosimy na poszczególnych sklepach.
W jaki sposób księgować koszty nowego działu budowlano-montażowego, aby wiedzieć, które koszty dotyczą konkretnego zlecenia, a które związane są z jego codziennym funkcjonowaniem?
W jaki sposób księgować wynagrodzenia pracowników tego działu?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX