Jak Komenda Powiatowa PSP powinna zaksięgować otrzymane zwiększenie rezerwy celowej na pokrycie kosztów związanych z udziałem w akcji ratowniczej w czasie powodzi?
PYTANIE
Komenda Powiatowa PSP otrzymała zwiększenie budżetu z rezerwy celowej na pokrycie kosztów związanych z udziałem w akcji ratowniczej w czasie powodzi oraz na odtworzenie infrastruktury zniszczonej podczas powodzi. Powódź była w maju i czerwcu, a budżet został zwiększony we wrześniu.
Jak należy poprawnie zaksięgować i na jakich kontach ująć poniższe operacje?
Jak przeksięgować operacje pomiędzy rozdziałami 75411 na 75478, jeżeli do kosztów jest przyporządkowany rozdział?
1. Jednostka ma swój CPN, paliwo zostało zakupione w zeszłym roku i jest na magazynie. Podczas akcji zużyto 1000 l i zostało to rozchodowane w tych miesiącach obciążając koszty 401/310. Obecnie będziemy kupować paliwo.
2. Podczas akcji uległy zniszczeniu mundury, które zostały wydane strażakom.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX