Jak klasyfikować ucznia ze zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w celu wyrównania braków z klasy pierwszej?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Wrona Joanna
Odpowiedzi udzielono: 23 lutego 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Czy uczeń klasy II technikum, który na podstawie opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej realizuje zindywidualizowaną ścieżkę (2 godziny tygodniowo z matematyki) w celu wyrównania braków z klasy pierwszej może być klasyfikowany na koniec klasy drugiej przez nauczyciela prowadzącego zajęcia indywidualnie z uczniem w sytuacji, gdy rodzic nie chce, by syn chodził na zajęcia z matematyki z oddziałem i nauczyciel matematyki uczący w oddziale do którego uczeń jest przypisany nie może go sklasyfikować?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX