Jak fundacja powinna rozliczać faktury administracyjne?
PYTANIE
Fundacja zarejestrowana do VAT nie uzyskała "obrotu " podlegającego VAT (ani z działalności statutowej ani z działalności gospodarczej), fundacja ponosi koszty utrzymania administracji (lokal, telefon, księgowość, artykuły papiernicze). Fundacja nie złożyła też wniosku do naczelnika US z propozycją ustalenia współczynnika ani prewspółczynnika. Fundacja otrzymuje faktury za utrzymanie domeny z Irlandii.
Jakie działania powinna podjąć fundacja aby prawidłowo dokonywać rozliczenia VAT?
Jak fundacja powinna rozliczać faktury (pytam o VAT) administracyjne?
Jak rozliczyć fakturę za domenę?
Nadmieniam, że rzecz dotyczy roku poprzedniego, gdzie powinnam złożyć korekty.
Kiedy powinnam rozpoznać import usług a czy VAT naliczony z importu usług podlega odliczeniu i w którym okresie?
Jak wycenić wartość ewentualnych usług statutowych (nieodpłatnych) i jak odnieść do tego koszty związane z realizacją niepopłatnych celów statutowych (oczywiście pytanie dotyczy VAT naliczonego)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX