Gdzie należy określić zakres czynności dokonywanych przez asystenta rodziny?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 5 lutego 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy pracownikowi zatrudnionemu w zadaniowym systemie pracy (asystent rodziny) trzeba do umowy o pracę dać zakres czynności?
OPS ma z pracownikiem umowę zwykłą jak dla każdego pracownika, do tego porozumienie oraz załącznik do niego z zakresem wyznaczanych zadań dla pracownika asystent rodziny.
Czy trzeba dać jeszcze zakres czynności jak każdemu innemu pracownikowi?
Czy zadania trzeba wyznaczać co miesiąc, czy wystarczy tylko określić w jakich rodzinach w danym miesiącu ma wykonywać te czynności - zadania które były wyznaczone przy porozumieniu?
Jak prawidłowo powinna wyglądać dokumentacja pracownicza dla asystenta tak zatrudnionego?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX