Gdzie na piśmie należy nanosić znaki sprawy?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 28 września 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Do burmistrza wpłynął wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew. Do wniosku zostały dołączone załączniki, które są wymagane prawem do wszczęcia postępowania.
Czy na każdej stronie wniosku nanosimy znak sprawy i na załączonych załącznikach?
Czy wystarczy tylko na pierwszej stronie wniosku wszczynającego przedmiotowe postępowanie?
Jak interpretować § 52 ust. 4 z rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67), który stanowi, że znak sprawy nanosi się w górnej części pisma na jego pierwszej stronie?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX