Czy zmiana właściciela obiektu, dla którego wydano decyzję o dopuszczalnym poziomie hałasu, wymaga poinformowania organu wydającego decyzję?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 28 listopada 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Co należy zrobić gdy starosta w 2015 r. wydał decyzję określającą dopuszczalny poziom hałasu, z której wynika m.in. obowiązek wykonywania pomiarów hałasu?
Podmiot nie przesłał do tej pory żadnych badań hałasu. Nie wie również czy nadal prowadzi w tym miejscu swoją działalność.
Czy zmiana właściciela obiektu, dla którego wydano decyzję o dopuszczalnym poziomie hałasu, wymaga poinformowania organu wydającego decyzję?
Czy obiekt nadal obowiązany jest do wykonywania pomiarów hałasu?
Czy niniejszą decyzję należy wygasić lub uchylić i z jakich przepisów?
Czy pozostaje ona w obiegu prawnym?
Czy w przypadku wygaszenia lub uchylenia postępowanie należy wszcząć z urzędu?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX