Czy zawiadomienie o zamiarze włączenia karty adresowej zabytku do gminnej ewidencji zabytków należy wysłać na adres wskazany w ewidencji gruntów?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 14 stycznia 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W ewidencji gruntów i budynków właściciel nieruchomości ma określony zgon. Daną nieruchomość planujemy włączyć do gminnej ewidencji zabytków.
Czy zawiadomienie na podstawie § 18b rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 26.05.2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem - dalej r.p.r.z. wysyłamy na adres wskazany w ewidencji gruntów (czyli na osobę zmarłą)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX