Czy zawiadomienie o zamiarze włączenia karty adresowej zabytku do gminnej ewidencji zabytków należy wysłać na adres wskazany w ewidencji gruntów?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Słomka Kinga
Odpowiedzi udzielono: 14 stycznia 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W ewidencji gruntów i budynków właściciel nieruchomości ma określony zgon. Daną nieruchomość planujemy włączyć do gminnej ewidencji zabytków.

Czy zawiadomienie na podstawie § 18b rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 26.05.2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem - dalej r.p.r.z. wysyłamy na adres wskazany w ewidencji gruntów (czyli na osobę zmarłą)?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX