Czy zasady funkcjonowania ZFŚS ośrodka pomocy społecznej, jeżeli nastąpiło wyodrębnienie księgowości ośrodka z księgowości urzędu gminy?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2018 r.
Odpowiedzi udzielono: 10 grudnia 2009 r.
PYTANIE
Do końca 2008 r. Ośrodek Pomocy Społecznej posiadał wspólną księgowość z Urzędem Gminy, jednocześnie podlegał pod regulamin Urzędu Gminy w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, od stycznia 2009 r. OPS posiada własną księgowość i odrębne konta bankowe. Nadmieniam, iż w OPS zatrudnione jest cztery osoby.
Czy w takiej sytuacji OPS powinien mieć odrębny regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, czy w dalszym ciągu może bazować na regulaminie Urzędu Gminy (zaznaczam, iż w budżecie OPS zostały zaplanowane środki na ww. fundusz)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX