Czy zarządca nieruchomości powinien złożyć do gminy zerową deklarację za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadku, gdy zaprzestaje zarządzania budynkiem z dniem 10.04.2018 r.?
PYTANIE
Czy zarządca nieruchomości powinien złożyć do gminy zerową deklarację za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadku, gdy zaprzestaje zarządzania budynkiem z dniem 10.04.2018 r.?
Czy pisemna informacja wystarczy do zrobienia odpisu?
Jeżeli zarządca zaprzestał zarządzanie budynkiem z dniem 10.04.2018 r., to czy odpis powinien być zrobiony od maja czy od kwietnia?
Zarządca nie poinformował gminy o tym, kto będzie uiszczał opłatę za osoby zamieszkujące dany budynek, bo jak twierdzi, nie ma takiego obowiązku. W budynku wydzielone są cztery lokale i do dnia dzisiejszego, tj. do 26 kwietnia 2018 r., nikt z mieszkańców tego budynku nie złożył deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Czy gmina powinna wezwać każdego właściciela z osobna do złożenia przedmiotowej deklaracji?
Na koncie wspólnoty widnieje zaległość za miesiące, w których zarządzanie wspólnotą należało do zarządcy.
Kto jest zobowiązany do uiszczenia zaległości?
Na kogo powinny być wystawione upomnienia - na wspólnotę i kierowane na adres tego zarządcy?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX