Czy zamawiający z powodu likwidacji stanowisk związanych z utrzymaniem porządku i czystości w urzędzie może zmniejszyć zakres zamówienia na dostawę środków i czystości?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 5 lutego 2024 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Zamawiający zamierza dokonać likwidacji stanowisk, związanych z utrzymaniem porządku i czystości w urzędzie. Zamawiający posiada także ważną umowę na dostawę środków czystości zawartą w trybie podstawowym na potrzeby samego urzędu oraz pozostałych jednostek organizacyjnych. Zamierzamy dokonać wyboru firmy sprzątającej, która miałaby zapewnić również środki czystości.
Czy zamawiający może zmniejszyć zakres zamówienia na dostawę środków czystości i usunąć z umowy podpunkt dotyczący dostawy środków do urzędu, a pozostawić pozostałe jednostki organizacyjne?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX