Czy zamawiający powinien sprostować błąd i wycofać informację o poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej, jeśli okazało się, że to zamawiający popełnił błąd przy obliczaniu cen oferty, a wykonawca jednak nie popełnił tej omyłki?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Mikulska-Nawacka Marta
Odpowiedzi udzielono: 26 września 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Zamawiający poprawił oczywistą omyłkę rachunkową w ofercie oraz powiadomił o tym wykonawcę w trybie art. 223 ust. 2 pkt 2 p.z.p. Okazało się jednak, że to zamawiający popełnił błąd przy sprawdzaniu (obliczaniu) cen oferty i wykonawca jednak nie popełnił tej omyłki.

Czy w tej sytuacji zamawiający może sprostować ten błąd i wycofać informację o poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX