Czy zamawiający, który zamieścił ogłoszenie o zamówieniu i SWZ na miniPortalu, musi również umieścić te dokumenty na swojej stronie BIP, którą wskazał jako stronę internetową postępowania?
PYTANIE
Postępowanie wszczynane na podstawie nowego PZP. Korzystamy jako zamawiający z miniPortalu. Jako adres strony internetowej postępowania wskazaliśmy własną stronę BIP.
Czy winniśmy obowiązkowo zamieścić ogłoszenie o zamówieniu i SWZ (które to dokumenty zamówienia zostały zamieszczone uprzednio w miniPortalu) również na swojej stronie BIP, czy też zamieszczenie takie jest jedynie fakultatywne?
Czy w toku prowadzonego postępowania, dokonując zmian treści SIWZ, zmian ogłoszenia, udzielając wyjaśnień treści SWZ itd. winniśmy zamieszczać informacje o tych czynnościach tylko na miniPortalu, tylko na BIP, czy też w obu tych lokalizacjach jednocześnie?
Na marginesie: co to jest strona internetowa prowadzonego postępowania?
W wyjaśnieniach UZP wskazano, że cyt.: "miniPortal, w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych jest stroną prowadzonego postępowania i zamieszcza się tam, dokumenty postępowania, przed otwarciem ofert informację o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia czy informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy PZP".
Jak powyższe się ma do faktu wskazywania przez wszystkich zamawiających jako strony postępowania własnych stron BIP?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX