Czy zakupione prezenty przekazywane różnym osobom w celu zachęty do zakupów w wybranej firmie farmaceutycznej. traktować jako reklamę tej firmy?

Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne
Autor odpowiedzi: Ziółkowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 21 lutego 2006 r.

PYTANIE

Osoba fizyczna prowadzi działalność gospodarczą w zakresie usług marketingowych (podpisana jest umowa o współpracę z jedną z firm farmaceutycznych).

Jak należy traktować zakupione prezenty (perfumy, kremy itp w cenie od 40 do 300 zł za sztukę)?

Prezenty te przekazywane są różnym osobom w celu zachęty do zakupów w wybranej firmie farmaceutycznej.

Czy jest to koszt "zwykły", czy reprezentacja i reklama? Jakie skutki rodzi przekazanie takich prezentów? Czy można taką sytuację traktować jako reklamę firmy farmaceutycznej?

ODPOWIEDŹ

Full content available after logging in to LEX

Log in to LEX | Don't use LEX programs yet? Order test access